Kızlar 34+3 haftalığım ultrasonda 36 olarak görünüyordu.dün akşamdan buyana aşırı aşagıda bebek hareketleri bilginiz özel bölgemin yan tarafında yürürken de baskı çok fazla.o sert hareketleri de gitti böyle hafif hareketli erken doğum vs belirtisi değildir demi?geçen hafta doktorum bebek aşagıda demişti.ama dünden belli canımı sıkıyor