Doruk198 Arkadaslar gogsumun alt kismindaki kaburgalarim cok agriyo oturamiyorum cocuk sksyo😃magnezyum eksikliginden falanmi acaba bilginiz varmi
Aysegolcuk Doruk198 benimde kaburgalarım çok ağrıyor ağrısı sırtıma vuruyor ne oturabiliyorum ne yatabiliyorum 30 haftalığım herhalde Bebek başkı yapıyor için ağrıyor
Reykzy Doruk198 rahmin büyüyo daha yukarı çıktı oda organlarını kaburganı sıkıştırıyo beline destek koy otururken
Merveee277 Doruk198 benimde sağ tarafımda oluyo sadece ne oturtuyo ne uzandırıyo yarın kontrolüm var sorucam bakalım
Doruk198 C Aslitiryak oturamiyorum yuruyemiyorum cok aciyo sizinkide bu kadar aciyomu 2 tarafimda yaniyo sanki