Eşim tekrardan demek istiyor bu sefer onu benden daha çok istekli gördüm ilk düşüğüm de bu kadar değildi oluruna bırakmıştı bunda kalp atışını duydu sanırım ondan fakrli hissediyor deyecegiz diyor ama benim korkularım var ayni şeyleri tekrar yaşamak istemiyorum bu seferde ben araya mesafe koymak istiyorum tekrar hamile kalmak için belki yaşadığım surecten ötürü böyle düşünüyorum veya hissediyorum bilmiyorum içimde kocaman bir boşluk var garip bir sakinlik var ama bir yandan da fırtınalar var