Deleted33000 Benim eşim de istemiyordu canım ama şu an çocuk düşünmediğim için ve Hani biliyorsun oğlum da iki buçuk aylık Yani istemiyorum daha bir kızım bir oğlum var çok şükür Yani bu koruma yöntemi bana göre en iyisi çünkü hani öbür şeyler de pek garanti değil tabii ki de sıfıra taktırıp hamile kalanlar da var ama işini risk ya da atmayacaksın spiralle kalmayacaksın sadece