Kızlar merhaba ben pcosluyum geçen ay klomen kullandım ve çatlatma iğnesi yapacaktık yumurtalarım gelişmedi yapmadık bu ay adetim 6 gün gecikti hep gecikir zaten ama içimde bi his hamile olduğumu söyledi desem yeridir test yaptım hep silik çizgi ekliyorum kan verdim beta 17,5 çıktı sevinmelimiyim korkmalımıyım bilemedim dış gebelikmi kimyasalmı ne yapacağımı şaşırdım böyle olan varmı başına gelen eşime dahi söyleyemedim henüz korkuyorum