Meltem3461 Kızlar ben 5 haftalık gebeyim. Dün akşam kahverengi leke geldi bugün. Doktora gittim. Doktor kese içinde 2 mm bebek oluşmaya başlamış dedi ama kahverengi lekeyi düşük riski var diye yatış önerdi ama ben özel durumlardan dolayı yatışı kabul etmedim. Sizce bu yerleşme kanaması gibi bir durum mudur yoksa kahverengi leke düşük belirtisi midir
Gulcinkc Bende de vardı 5 haftalıkken , sabah akşam fitil şeklinde progestan başlattı doktor hala kullanıyorum 7-8. Haftada kesildi. Doktor bana yerleşme kanaması gibi demişti. Devlet hastaneleri en ufak şeyde yarış öneriyor genelde eğer devlete gittiyseniz
Meltem3461 Gulcinkc devlete gitmiştim çok korktum çok ağladım bugün daha yeni yeni iyiyim. İnternette çok baktım kahverengi lekeyi normal diyolar ama bana bugün böyle diyince çok korktum. Progestaran verdi banada sabah akşam fitil olarak kullan dedi iyi gelir inşallah geçer ilk gebelik olduğu için biraz korkuyorum