Babyfey Kızlar detaylı ultrasonra bebeğimizin Allah’a sükür bir şeyi cıkmadı sadece sol elinin baş parmağını hiç açmıyor doktor tetik parmak olabilir dedi, bu durumu yaşayanlar var mı süreç nasıl ?
Babyfey H_selooo 22. Haftada gittik 24’teyiz kontrole çağırmıştı bugün doktorumuz yine aynı açmadı hiç bas parmağını, %100 bu şekildedir demiyor ama şu anda görüntü bu şekilde