Damla_111 Yeğenimde kötü bir tecrübe edindik göz ardı edildi diye bu durum. Ben 2 kere gittim bu sebeple. İlk gittiğimde daha endişeliydim fakat ikincisinde 5-6 saat beklemiştim kahvaltı yaptım, çikolata yedim hareket eder diye sonra hareket etmeyince acile gittim. Bana orada ebelerde doktor da kızdı niye bu kadar bekledin diye. Bebek derine inmiş o yüzden hissetmiyormuşum ama ben hissedene kadar nst de kalmamı söylediler. Normal olabilir her gün çok hareketli olmuyordur ama kötü tecrübe yaşadık diye daha önce ben hemen gittim. İçin içinizi yiyeceğine acile gidin baksınlar