nisa2004 bugün 9 haftalık bebeğimin aslında ikiz olduklarını öğrendim 😍 doktorum mono mono gebelik yazmış kağıda araştırdım tek plasenta tek kordon gebelik ve yüksek risk grubu yazıyor perinotolojiye göndericrm dedi doktor tecrübeli anneler yazabilirler mi
3boysmom nisa2004 benimde tek yumurta ama çift plesanta arada zar varmış, sizin bir tık daha riskli gebelik oluyor doğru. ama banada hep cok risklisin dediler kulak asma duyma, sağlıkla büyürler kucağına alırsın umarım. biz 33 haftalık olduk bile🙏
ezgdl nisa2004 merhaba ultrason görüntünüz varsa paylaşabilir misiniz benim ultrason görüntümden de şüpheliyim
meryys nisa2004 Bizde 7 haftalıkken öğrendik ikiz olduğunu hayatımın şokuydu geçen hafta 🥹 tek yumurta ama arada zar varmış bizim Rabbim sağlıkla kucağımiza aldirsin
neslihanataizi nisa2004 ya bende hep ikiz hissediyordum nedense hep içime böyle doğdu çevredede yok aslında 😂 en son 7+3 te gittim şuan 10+4 değişmez heralde daha nasip bakalım. Hayırlı olsun inşallah seninkide❣️
kizmazzz Kaç haftada kalp atışını duydunuz , bugün 8 hafta benim ama ultrasona göre 6 hafta gözüküyor kalp atışını duyamadık henüz