Kbrh busrax_ ben de ilk böyle öğrendim reglme 4-5 gün vardı hatta ama on dkda değil 5dkda böyle olmuştu
busrax_ Cimcime30 Cimcime30 Esma006 Bir1kelebek Kbrh H_selooo ebruuuuuummmm effect yaptım sizde görüyor musunuz
ebruuuuuummmm İlk on dk dan sonra ki çizgileri ciddiye almayın diyorlar ama bilmiyorum kuzum gecikmen oldu mu
busrax_ ebruuuuuummmm hayır cumartesi yumurtlama akıntım vardı pazartesi doktora gittim çatlamış dedi 9 gün oldu yani ilişkiden sonra bir de 17mmlik bir yumurtam daha vardı acaba o çatlamış mıdır
busrax_ Cimcime30 evet gördüm canım burda bi kız vardı onunda o şekildeydi gebelik pozitif çıkmıştı inşallah seninde vardır
busrax_ Cimcime30 benim iki gündür kahverengi lekelenmem var sebebini anlayamadım regl mi olucam başka bir şey mi
busrax_ Cimcime30 bu gebelik testine de flaşla yandan bakınca net olarak çizgiyi görebiliyorum offffff belirsizlik çok yoruyor