Elisa0110 ben de pcos var oldum olası. Gebeliğimin ilk 3 ayı dehşet bulantılı geçti. 3 günde bir hastaneye gidiyordum bulantıdan. Bulantı dönemi bittikten sonra gerisi cennet gibiydi aşırı rahattı. Hamile gibi hissetmiyordum bile hiç bir sıkıntı yaşamadım.