Herkese selamlar, bir gün hamile kalırsam ve o ay ne yaptıysam onu yazacağım diye kendime bir hedef belirlemiştim belki birilerine umut olur ya da işe yarar diye :) öncelikle bu yazı uzun olacak şimdiden söylemek isterim. Hiç bir zaman umudunuzu yitirmeyin evet bunu söylemek kolay gibi geliyor ama bu süreçlerden bende geçtim o yüzden hepinizi çok iyi anlıyorum. Hatta bir gün ben de böyle seylet der miyim diye düşünüyordum evet arkadaşlar doğru zamanda Rabbim nasip ediyor❤️ Ben evleneli 1 sene olacak bu ay. 8-9-10 ay kadardır çocuk istiyorduk. Kendimi bildim bileli adet döngülerim uzun ve yaş aldıkça da uzadı. Hatta hamile kalmadan önce 4 ayda 2 kere oldum yani iki döngüm de 60 gün üzerine oldu. Ben evliliğimizin 5.ayında kadın doğuma gidip çocuk istediğimizi söyledim fakat bana daha çok yeni 1 sene tamamlamadan bir şey yapamam dedi. Araştırmalarım sonucunda ovülasyon testini vs keşfettim bunları hiç bilmiyordum tamamen cahildim 😂 kendimden umutsuzdum âdetlerim düzensiz olduğu için ama yumurtlama gördüm ve çok mutlu oldum ama denememize rağmen olmadı. Artık umudum git gide tükeniyordu. Geçen ay çok umutluydum ve bir sürü belirti hissetmiştim ama regl oldum. Bunların psikolojik olduğunu düşünüyorum. Çok düşünmekten rüyalarıma giriyordu. Forumda erken günlerde hamilelik haberi alanlar, rüya görenler, belirti yaşayanlar o kadar çok ki her okuduğum şeyi kendime uyarlıyordum bende var mı ? Diye. Şunu belirtmek isterim ki her hamilelik kendine özel. Geçen ay yaşadığım hayal kırıklığı üzerine doktora tekrar gittim ve zaten bu ay 1 sene olacağı için 1 senedir çocuk istiyorum olmadı dedim. Eşime sperm testleri yaptız temizdi çok şükür her sey. Şimdiye kadar pcos va teşhisi almadım. Doktora sordum bana pcos dediğimiz şey zaten yumurta tembelliği dedi. Hormon testi istedi zaten reglimin 2. Günü gitmiştim ve sonra bir plan yapalım dedi çok şükür hormonlarım iyiydi. Bu arada 3 eylül SAT. Bana doktor letu ilacı verdi yumurta geliştirici ve çatlatıcı ilaç dedi. Adetin 3.günğ başlayıp 5 gün sabah akşam içtim reglimin 7.son günü bıraktım. Geç yumurtlayan biri olarak 14.gün ovülasyon testinde oldukça koyu gördüm ama tam pik gibi de değildi akşam yatmadan önce yaptığımda ise silik çıktı yani yumurtanin heöen pik yapıp çatladığını düşünüyorum. Bu arada şunu demek istiyorum yumurtlama gününe kadar bir gün dolu bir gün boş şeklinde değerlendirip pik öncesi günü mutlaka değerlendirip pik günü ve çatlamayı da değerlendirmenizi şiddetle tavsiye ederim. Tabi en hayırlısını Rabbim bilir. Ben şimdiye kadar sadece pik gününü ve çatlamayı değerlendirdim olmadı ama düzenli bir ilişki ve pik öncesi sonrası işe yaradığını düşünüyorum. Daha sonra çatlamadan sonra 12. Gün büyük umutlarla test yaptım ve kocaman bir negatif gördüm. Burada herkes 12.gün net görüyor değil mi ben görmedim arkadaşlar. Umudum da bitti. Artık âdet beklemeye başladım eğer olmazsam gecikmede test yaparım dedim. Kollarımda alerjik kızarıklıklar çıkmıştı cikdiye randevusu bulamadığım için acike gittim 1 ekimde. Yani benim regl günümdü o gün ve adet olmamıştım. Bu arada vende hiç bir şekilde ne adet ne de regl belirtisi vardı. Sadece akıntı. Başka bir şey yok. Doktora gösterdim kolumu ve ilaç yazmadan önce gebelik emzirme var mı dedi bende hayır ama şüphem var bugün regl günüm fakat olmadım dedim. Kan istedi arkadaşlar ve benim bekleyiş başladı ama o kadar umudum yok kiii yani evet heyecanlıyım ama tamam sonuç negatif çıkar ilacımı alır çıkarım diyorum. Neyse sonuçlar çıktı doktorun yanına gittim. Monitörü bana cevirip değerin 7.25 çıkmış gebelik gözüküyor bu durumda ilaö yazamam dedi arkadaşkar ben şok geçirdim size anlatamam hocaaam gercekten miii nasıl yani galan diyorum doktorda değerin regl gününe göre çok düşük olduğunu daha bir şeyin belli olmadığını dış veya kimyasal gebelik olabilirliğini anlattı. Hem mutluydum hem de korkuyordum. Cuma günü yani 2 gün sonra tekrar kan ver 4-5 kat artarsa iyi demişti o sonucum ise 39.6 çıktı 5.5 kat arttı en son ise dün verdim 103 çıktı daha kan vermicem ve direkt doktora gideceğim. İlk öncelikle dua eder, dua beklerim 🤲 Rabbim hepinize hayırlısıyla sağlıkla tez vakitte nasip etsin😍
Yaptıklarıma ve tavsiyelerime gelecek olursak: ilişki sıklığını yukarıda bahsettim.
Regl bittikten sonraki ilk ilişkide belime yakı yapıştırdım 1 gün sonra çıkardım ve bir de pik gördüğüm gün yakı yapıştırıp 2 gün beklettim. Yumurtlama dönemindeki ilişkilerden sonra vücudumu sıcak tutmaya dikkat ettim sıcak su torbasına sıcak su koyup ayaklarımın altına koydum hatta yatağa yanıma da koydum çorapsız gezmedim.
Bunların yanında tabiki benim kullandığım ilacın etkisi de büyük bunu söylemeden geçmeyim.
Eşime hem keçiboynuzu özü hem de keçiboynuzunu kaynatıp suyunu içirdim. Kabak çekirdeği ceviz bu ay daha sık tükettik.
Belirti konusunda ise hiç bir belirtim yoktu. Ne regl ne de gebelik. O yüzden her okuduğunuzu kendinizde aramayın mesela gecen ay bunlardan etkilenip kendimde belirtiler buldum ama bu ay 0 belirti ile hamile kaldım. Sadece normal düzeyde akıntım vardı hala devam ediyor. Onun dışında hamileliğimi öğrendiğimden beridir yine belirtim yok sadece regl günümden sonra hamile olduğumu öğrendiğim günden sonra yani göğüs ağrım kasık ağrım başladı ve biraz gaz sansıcı başladı. Yani mide bulantıları, baş dönmeleri, sık idrar vs yaşamadım. Tek tuhafıma giden sey öğrenmeden önce bir ayran içmiştim ve tarihi geçmemiş olmasına rağmen tadı bozuk acı gibi gelmişti o an bi acaba oldum ama 12. Gün negatif çıktığı için ihtimal vermedim. Umarım yazdıklarım en azından sizi ferahlatır ve yardımcı olur. Dualarım sizinle sizinde dualarınıza talibim ❤️ sormak istediğiniz şey olursa cevaplarım💕