Günde iki alfamet içiyorum çıktığı için bugün üçe çıkaracağım gibi gözüküyor başımın ağrısından duramıyorum. 34+3 miniğim inşallah en azından 37’ye kadar dayanır. Tansiyon ilacı kullanmaya rağmen neden çıkar ki ? Tahlillerde de bir problem gözükmüyor, sizde durumlar nasıl ?