Doktorum 27. hafta muayenesine gittiğimde bebeğimin gelişim olarak iki hafta önde olduğunu, böyle giderse 4 kilo doğacağını ve normal doğumu unutmam gerektiğini, 4 kilo bebeğin normal doğumda yırtıklara neden olacağını söyledi. Daha doğuma haftalar varken sezaryene yönlendiren konuşması eşimle bizi düşündürdü, bebeğin kilosunun ultrasonda her zaman doğru çıkmadığını çevremden görüyorum kilolu dedikleri çocuklar zayıf doğabiliyor, ki bu bizim için önemli değil sağlıklı olması önemli olan. 4 kilo bebek sahiden normal doğmaz mı, yoksa normal doğum yapabileceksem bu şansımı kaybetmemek için doktorumu değiştirmeli miyim?