Kızlar BAT 10 Ekim daha 4 gün var erken gebelik yaptım negatif çıktı erken mi yaptım testi. Halsiz yorgun ve uykusuz hissediyorum ondan dolayı yaptım ilişkinin de 13. Günü. Gebelik olsaydı Silik bile olsa çıkardı diye düşünüyorum. Erken mi sizce test için regl gününü mü beklemek lazım. Psikolojik olarak vücudum sinyal mi gönderiyor acaba diye merak ettim