2babyy ben oğlumda Sultanbeyli devlet e gidiyordum doktorum çok iyiydi şuan riskli gebeliğim olduğu için Sultanbeyli doktorum iyi bi hastaneye git dedi oraya gittim bana bildiğin açık açık bebeklerim ölür boşuna umut bağlama diye konuştu kalktım annemgile geldim özele gittim doktor riskli ama illa ölür yüzde yüz diyerm takio gerek dedi şuan burda kanuni sultan sultan Süleyman a gidiyorum 2 haftada bir riskli gebelik bölümüne doktor daha haftası küçük nasıl bu kadar olumsız konuşabilmiş asla kendini üzme dedi ve bir aydır burdayım çarşamba kontrolüm var artık evime gidince orda hastane ve doktor arayışına giricem ama asla bidaha Zeynep kamile gitmem inşallah sizin karşısınıza insaflı biri çıkar