ozlemturgay Merhaba günaydınn herkese sezeryan olan annelere sorum. Hastane çantasına ekstra birşey konması gerekiyor mu? Yani iyi ki almışım dediğiniz ya da çok lazım oldu keşke olsaydııı dediğiniz bir araç gereç kıyafet normalin dışında bir şey oldu mu kendinize ya da Bebişe?😊
Aryaalina ozlemturgay Doğum sonrası kanama olduğu için pijama takımı yada gecelik 3 adet olmalı düşünüyorum iç çamaşırları falan 4.5 tane sürekli değişmek gerekiyor her ihtimale karşı fazla konulmalı
Deletedmom277 ozlemturgay 9 ay önce sezaryen oldum keşke fazladan 2 tane daha pijama takımı alsaydım diyorum fazla kan yüzünden zorluk yaşadım.
Tubada Ben normal Doğum diye başladım sonrası sezeyana dönüş oldu. Ameliyata kadar zaten hastanenin verdiğini giyiyorsunuz ve altınızda bişey olmuyor. Ameliyat sonrası ise tek kurtarıcı depend kilot oldu. Ben 4 gecelik götürdüm ama tek gecelik ve tek iç çamaşırı kullandım diğerlerine ihtiyacım olmadan geri getirdim. Tek gece kaldım sabahına çıktım hastane çantasına koyduğum hemen hemen herşey geri geldi. Emzirme sütyeni , göğüs kalkanı, göğüs pedi hiçbirini kullanmadım. Tek kurtarıcı ve iyi ki aldığım dediğim depend külot oldu. Onu sık sık değiştirim geceliğimde batmadı.
ozlemturgay Tubada anladım depend kulot almak hiç aklıma gelmemişti. sayenizde bunu mutlaka çantama ekleyeceğim teşekkür ediyorum 😊😊
Tubada ozlemturgay rica ederim . Diğer türlü ped ile birlikte iç çamaşırı kullanmak çok zahmetli olurdu. Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alırsınız inşallah