Esma006 Canım kusra bakma yeni fark ettim
Şöyle söyleyim Bal, Çörekotu, Tarçını Karıstıryordum ama Çörek otunu kavurup sonra Sarımsak ezeceğinde ezip öyle katıyordum .
Bu seklde yapıp 2 günlük yapıp bittikce tekrarlıyordum ilk 15 gün kullandım 1 hafta bırktım vücudum nasıl tepki vercek diye Alerjik durum olmu diye Sonra baktım iyiym
Ben Bazen Adetin 2,3 günü başladım yada Adet bitiminden sonra Sabah Akşam olamk üzere Bir cay kaşığı seklinde kullandım . Mideniz de sıkıntı olrsa Tok oldugunz da yarım saat gecip yemeniz lazım Bu karısım cok güzel Yumurta Olgunlaştıryor ve Çatlatyor . Allahım yiyenlere Şifa versin Güzel sonçlar aldrsın .