Mamiiiii Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu vardı. 34. hafta izne ayrılmayı planlıyorum. 34+2 de ayrılsam nasıl oluyor aktarma işi. İlla 34+0 mı olmalı yoksa hafta değil gün hesabımı yapılıyor