ppmerlina Cimcime30 yavru ben o kadar çok test gördüm ki gerçek çizgi ile hayalet çizgiyi artık ayırt edebilir hale geldim ben gerçek çizgiye benzetemedim o yüzden hep bekle diyorum 🫠🤲🏼🤲🏼
Sendenbanakalan Cimcime30 ayyy gördüm ama inşallah nasip olur pozitif sonuç bu arada ben hastaneye gttim yorumda sende gördünya sonucum 04 ne demek bu negatif mi beklemekmi gerek?🌸🥹
superstar_00 Cimcime30 Seninki ilk dakikalarda olduysa kuruma değildir ikimizde güzel haber alırız inşallah 7 aydır uygulamayı silmiştim seni tee o zamanlardan hatırlıyorum.
superstar_00 @Cimcime30 ovülasyon testi yaptın mı hiç hamile olanlarda ikinci çizgi koyulaşıyormuş o yüzden sordum.
Sendenbanakalan Cimcime30 yükselme olasıgı ne durumda olur pek bilmiyorum yani adet olmadım sürece olabilirmi bu durum sence🥹 hayırlısı tabi yoksda
Sendenbanakalan Cimcime30 cok akıntım var 19da catlama gördükten sonra yumurtlama icin ovulsyon yapmadım bikmyorumki tekrar yumutlmaa oldumu, ki adetim de düzenli biraz daha bekleyim bugün ztn beta ansızın gelişti 🌸bu arada sen ne zman kan vereceksin