ebruuuuuummmm Bende dört de vajinal ultrasonla gördüm sanırım kese beta değerine göre gözüküyor öyle demişlerdi bana
Havin49_ 1949496 ben oğlumda 4 haftalık kese 6 haftalık kalp atışı duydum ikizlerimde 6 haftalık kese 8 haftalık kalp atışı duydum
kardellen emmy06 kahverengi lekelenmem vardı birkaç gün sonra bi akşam kanamaya dönüştü acile gittim progestan başladı sabah akşam kullanıyorum şuan lekelenme yok ama ben hamile kalmadan önce kan sulandırıcı hap kullanmaya başlamıştım oda sebep oluyormuş şuan sadece iğne ve progestan kullanıyorum
Cekonomiiisstt 1949496 ay bilmiyorum ki çok heyecanlı bir süreçti resmen hiçbirşey anlamıyorum zaman geçiyor gibi ama geçmiyor da gibi 🤷🏻♀️😂
kyaas 1949496 ilk hamileliğimde 3haftayla öğrendim doktora gittim kese de yoktu aradan zaman geçti kese daha sonra bebek daha sonra kalp atışı görüldü bu hamileliğimde5,5 haftayla kese var bebek yoktu sonraki hafta bebek ve kalp duyduk