alim2101 merhaba bizde 34+2 yiz ultrasonda 36 dan büyük görünüyor ama doğumu bize kasımın 10-11 bulur dedi.şusn yürüyemiyorum bile bebek çok aşagıda resmen vajinamın üstünde hareketleri elim orada ve hareketleri ordan geliyor.dogum tarihini çok geç söyledi ağrılar baskı baya arttı anlamadım.ekim sonu kesin diyordum ama kasımın ilk haftasını bile geçti.bizimde 2. sezeryan bu arada planlı yani.