Merhaba , serklajli 22 haftalık hamileyim doktorum bu haftadan itibaren makattan endol kullanmaya başlayalım dedi .Sizler kullandiniz mi bu ilacı
Korkuyorum bu ilacı kullanmaya bazı suyu azaltiyo tarzında yorumlar gördüm.Kullananlar bilgi verir misiniz?