bbusra00 haftamdayım doktor vitamin hapı yazdı ama burada okuduğum yorumlara göre içeriği temiz değil diye almadım kullanmıyorum demir ilacımın içinde hem demir hem b12 hem folik asit var bir de vitamin hapını kullansam onunda içerisinde folik asit var çok olur diye ceserat edemedim bidaha gidemedim de doktora sizce vitamin almak şart mı
seymanurbyn bbusra00 bende 14-15 haftadan itibaren, demir d3 multivitamin b12 kalsiyum magnezyum kullanırım açıkçası bir yan etkisini görmedim doktorunuz uygun gördüyse kullanın. Bebeğin gelişimi açısından vitaminler önemli bence.
Damlalala seymanurbyn bende magis omega3(mutlivitamin), magnezyum ve demir ilacı kullanıyorum her gün 2 güne bir de d vitamini kullanıyorum