S-nur1 ya işte benim ikinci doğum olacak Allah izin verirse bir ara ona rağmen 39 gibi falan demişti eşim 34+1 de sordu doğum ne zaman olur diye oda 37 den sonra konuşuruz demişti perşembe kontrolüm var bakalım 35+1 de Allah izin verirse ya 1 hafta sonra gel der yada 37 de gel der gün verir yada her hafta çağırır bilmiyorum sağ salim gelsinler inşallah kendimle aynı haftada birilerini görmek sevindirdi beni adanadamisin 1 yazıyor ya o yüzden sorayım dedim kontrol sıklığı ne olur hiç bilmiyorum ya