nidoko Hanımlar normalde hafif hafif midem bulanıyodu ama hiç kusma gibi bir şey olmamıştı bugün 9+3 olduk ve yediğim yemeği 5 dk sonra fazlasıyla geri çıkardım böyle bir kerelik olup biter mi yoksa devamı gelir mi sizin tecrübeleriniz nedir☹️
mervein14 nidoko öğünlerini sık tut kendini aç bırakma bol su iç. Benimde ilk zamanlar oldu 4. Aya yakın devam etti sonra geçti. Şuan 2. Bebeğime hamileyim 6. Haftadayım çok şükür heniz bulantım yok
MadameTussauds nidoko Benim ilk hamileligimde gec baslamisti kusmalar ve sürmüstü 2. trimestere kadar
nidoko mervein14 inşallah beni çok zorlamaz ya birde 12 saatlik araç yolculuğu yapacağım eziyet olur bana dua edin rahat geçsin cevapladığınız için teşekkür ederim🥰