Kubra3005
Cok geçmiş olsun
Okadar bebeğe farklı teşhisler konuyor ki doğum sonrası hiç bişey çıımıyor
Bu teşhisi makine verileri koyuyor aslında içini ferah tur böyle olmadığını düşün lütfen
Ve "rahimlerdekini yalnız Allah bilir " ayetini unutma
Düşün ya kilo tahminleri bile coğu kez yanlış çıkıyor
Sen moralini iyi tutmazsan herşey kötüler unutma