bbusra00 benimde aynı şekilde ve doktora söyledim. Doğumdan sonrasında zorlar dedi. O yüzden korkuma sezeryan istedim. Çünkü sezeryan ağrısı çekmeyeyim diye kendimi korktuğum halde normale zorlayıp birde üstüne basur ağrısı çekeceksem baştan hocaya dedim farklılık olmazsa sezeryan olacağım. Şimdiden iyice çıktı ve şişti çünkü