nasminan Ben normal doğum yaptım 41 haftayı doldurmuştum acilden yatış verildi doğumhaneye çıktık eşimle burada kimsemiz yok diye eşim refakatçi oldu odaya yerleştirdiler açılma için fitil kullanıldı öğlen 12 den 8 e kadar açılmam sadece 3 cm oldu fitili çıkardılar geceyi geçirdim sabah suni sancı başladılar ağırlaşınca hareket yaptım duşa girdim pilates felan yaptım sancılar ağırlaşınca muayene etti öğlen 1 gibi de doğum yaptım.