Kızlar dün gece midemden ve sırtıma vuran ağrıyla acile gitmiştim bebek de kasılınca çok zorlandım Nst bağlandı sancı vs çıkmadı açıklık kontrolü yaptılar ilk kez yaşadım bunu da 🥴 biraz açılman var bu haftalarda istemeyiz dedi doktor sonra gitti bana bişey demediler bişey yapmadılar neden olur ilerler mi bir sorun yaratır mı ki bana hemşireye sordum başında bi açılma dedi sadece 🤦🏼♀️