anonimhesapp Hangi şubesinde çektirdiniz ? Tutumları nasıl ? Memnun kaldınız mı ? Tekniker veya doktor işlemi yaparsa fiyat değişiyormuş siz hangisine işlem yaptırdınız ?
Nimoss anonimhesapp Ben sonomed Ataşehir de çektirdim. Çok memnun kaldım çok ilgili ve güleryüzlüler 0 acı hiç bir şey hissetmeden 5 dk dan kısa bir süre de işleminiz bitiyor.
Nisanmomy anonimhesapp bana doktorun burada çektirebileceğini söylemişti ben anestezi yaptırmak istedim bir arkadaşım Çakmak Erdem Hastanesi’nde yapıldığını söyledi. Orada yaptırdım hem fiyat olarak daha uygundu
Dinolisoo Sonomed kadıköyde çektirmiştim gayet ilgili güler yüzlüler. İşlem de kolay geçti benim için. Ağrı sızım olmadı. Gayet memnun kaldım.
Nimoss anonimhesapp Doktor yaptı çekimi bana tekniker ya da doktor ayrımı var gibi bir şeyden de söz etmediler.