Kızlar az önce 170i aradım, izin raporunu 32. Haftada vericem işyerine. Çıkışı mı yapıcakmı yapmıycak mı diye sordum. "16 haftalık izin süresi bitiminde işe devam etmiycekseniz yasal olarak çıkışınızı yapar ve raporunuz geçerli olmaz rapor parası alamazsınız, işe devam edicekseniz çıkışınızı yapmaz raporlu gösterir 4 ay ve bu rapor ücretini alabilirsiniz, işe dönmiyceğiniz halde çıkışınızı yapmaz raporlu gösterirse bu kanuna aykırı bir durum" dedi. Hasta olduğunuzda nasıl rapor oluyorsa doğum izni raporuda aynı şey çalışmıycak olan sigortalı gösterilemez dedi. Ben böyle olduğunu bilmiyordum. Her çalışan hamilenin mecburi hakkı verilmek zorunda zannediyodum, ama işyeri bana ters gidip devam etmiyceksin sigortalı gösteremem diyebilir napıcam, çünkü ben şimdiden devam etmiycem dedim.