Kızlar baş dönmesi ile kalktım bugün inanılmaz derecede kötüydüm başka belrtim yoktu bel agrısı vs ama cook cok bi durumum yoktu nyse acile geldim beynim zornlukluyorr gebeligi gectim başka bşy varsa cıksın kandn diye saat 10 dan bu saatte hâlâ degişik haldeyim dr bana demesinmi gebelik şüpen var sana parol yazıyım ?
Ne alaka pardonda parol icsem burayamı gelirim bi haberler hastalıktan insanlıktan ki hemen öyle hastalanınca dr gelen bir insan bile degilim kötüyümki gelmişim nyse bende dedimki kan alın bari ansızın bu kadar kötü olmasam gelmzdim tam dedi ama aldı şimdi eve geciyorum sizcede sorumzuluk cogalmadımı