bahar6734 Kızlar 2. Gebeliğim bu ama ilki 8 sene önceydi unutmuşum bu işleri 🤦♀️ üçlü tarama ile detaylı ultrason farklı şeylerdi dimi. 2li taramamda bi sorun çıkmadı şükür şimdi 3lü tarama vaktim yaklaşıyor hangi testi yaptırmak mantıklı.
myangelson bahar6734 devlette ikili tarama normal çıkınca ucluye gerek görülmedi. İlk hamileliğimde ikili tarama normal çıktığı halde doktorum dörtlü de yaptırıyordu onu yaptırmıştık. Detaylı ultrason farklı evet . En gerekli şeylerden biri. Ötekiler tarama testi de bu önemli
bahar6734 myangelson doktorumda 2 linin sonucu güzel dediği halde illa 3lüyü kaçırma dedi. Olmadı bi yazıp sorayım tekrar direk detaylı ultrason mu yaptırsam diye
myangelson bahar6734 ama üçlü testin doğruluğu çok düşük öteki ikili ve dörtlüye göre yanılma payı daha yüksek diyorlar. İkili ve dörtlü öneriliyor genelde. Ama devlet Hastanesi’yse ikili ve sorun çıkarsa üçlü yapılıyormus bana öyle demişlerdi üniversite hastanesinde