nnur20 Merhalar, evet ben varım. Bende 28nci haftada bir kayıp yaşadım. Sezaryen olmak zorunda kaldım kalbi durduğu için miniğimin. Acil ve kanamalı bir şekilde alındığım için operasyona tüplerimden birine zarar verilmiş maalesef. Yeni gittiğim perinatoloğum rahim filmi çektiği an farketti. Ve kayıp sebebim plesanta yetmezliği olduğndan dolayı damar direnci için bana da yeni gebeliğimin 5. Haftasında ecopirin başlattı. 32 ye girdiğimiz ilk gün de artık kestirdi. Çünkü sezaryen olacaksın ve ecopirin kan sulandırıcı olduğu için kanama yoğun olur ameliyat esnaaında dedi. Yani sizde doktorunuza güvenin bu sebeple doğuma az zaman kala o da kesecektir.