Ruuveeyydaa canım önemli olan bebeğin daha sonra çatı uygun mu degilmi bu çok önemli beni devlette normal doğum için iki gün zorladılar 37+4de ama sancı vardı hissetmiyordum en son eşim çıkardı özele gittik ve Dr çatı muynesinde çatı dar Uygun değil normal doğum yapamazsın demişti oysaki kendi Dr o güne kadar hep normal olur bir sorun yok demişti asla açılmam olmadı muyne ederek açılma oldu oda ilerlemedi