ezoocum tek düşünüyorum ben ya inşallah negatif olmaz çifte hiç güvenemiyorum bakamam yani Allah’ın gücüne gitmesin ama maddi olarak değil mental olarak 🥲
Benim de 6 iyi 3 orta embriyom var , iyi olan transfer edilir zaten demi ben suan rahim dinlendirmedeyim benimde hemen donduruldu
Embriyolarım😌