serapasil23 Benim sezaryann oldu doğumum canım 🤗 eee şimdi nasıl gidiyor süreçin peki🙏 ya benn çok evhamlıyım hep diyorum girme foruma okuma kafanda kurma. Ama vajinada ağrı ve bacak aralarında ağrı olunca tedirgin oldum enfeksiyon da olabilir rahim büyüyor diye baskı da olabilir 🤔 yarın kontrolüm var muhakkak söylücem. Birde dün kayınvalidem aaa vajinada ağrın nedenn var haftan küçük olmaması lazım erken doğum olmasın belki yatış verir evde diyince iyice tuzu biberi oldu lafı huyumuda biliyor oysaki kafaya takacağımı😒