Laleesra bende Eylül 18 de serklaj oldum bana genel anestezi verildi uyanır uyanmaz öyle dayanilmayacak bir ağri değildi vallaha ne yalan söyleyeyim ilk başta lavaboya girdim o zaman baya bir kanamam oldu doktora söyledim normal dedi korkucak birşey yok vajinadan geliyor o kanama dedi bir gün kanama azar azar devam etdi sonra kahverengi geldi 3 gün sonra oda kesildi ağrida ameliyat sonrasi adet sancısı gibi oluyor sana tavsiyem çok oturma batma oluyor sağ ve ya soluna doğru uzan birde serklaj ipini vajina içine kadar uzun bırakıyorlar ki 37-38 haftada almaları kolay olsun hissedersen korkma