Kızlar eve süpürge tuttum nefes nefeseyim sanki yokuş çıkmışım gibi oturdum dinlendim sonra kaktım vileda yaptım eve yine aynı şekilde yoruldum oturdum dinleniyorum birazdan kalkıp kuruyan kıyafetleri ütüleyeceğim hiç gözüm yemiyor bu normal mi böyle sık yorulmam hamile olmadan önce tüm eve bi girişirdim saatlerce temizlerdim anca öyle biraz belim ağrırdı sadece şimdi 5 dk iş yapıyorsam 10 dk dinlenmem gerekiyor benim gibi olan var mı ?