Huzurmutluluksevgi Selam kizlar 39 haftalik olduk ama halen isime karar veremedik cocugum isimsiz olcak🤭 Benim begendigim isimler kuzey Asil Ve yagiz Ama esimde alparslan istiyor Bende alparslan agir geliyor isim bence sizce hangisi daha guzel
mrs_mert Huzurmutluluksevgi sizin seçtikleriniz kulağa daha hoş geliyo sanki. Alparslan bana da set ve ağır bi isim gibi geliyo 😊