nilsummmm S-nur1 askım çok şükür iyi geçti ağrılarım şuan evdeyım doktor bol bol yürü dedi su iç dedi evet spinal oldu
nilsummmm Edizhr canımsu bu yeni hesabım evet öyle oldu doğduk ama küvezde bebeğim akciğerleri tam gelişmemiş diye şuan yenidoğan yoğun bakımda durumu eskisine göre iyi çok şükür 🙏🏻senin minnoşta maşallah sağlıcakla büyüsün 🥰🥰
Edizhr nilsummmm Rabbim acil şifalar versin inşallah bir an önce al kucağına su gibi aksın zaman sende sağlıkla büyüt canım