eylusko bilmiyorum neden ama yeter artık ya o herkese gelen enerji bize de gelsin Allah’ım hani bitecekti ikincisi trimester de niye bitmiyor yaa prilam kulaniyrum ama istemiyorum icmeyi artık 4 kutu.bittirdim içmek istemiyorum içinde de pek fark yok çünkü her sabah bir umutla uyaniyrum ya 😞 biz dua edeleim doğuma kadar sürmesin