Irono inşallah canım benim çok teşekkür ederim ilk gebeliğim acaba diyorum ben mi anlamıyorum ama yok yani balık yüzüyor gibi olacak demişti arkadaşlarım henüz öyle birşey hissetmiyor yada anlamıyorum sanırım anca tekme de anlarım ☺️
Sağlıkla kucağınıza alırsınız ins sizde bende yarın 19 hafta olacağım sabırsızlıkla önümüzdeki 1 2 haftayı bekliyorum doktor hissedersin demişti en kötü 2 haftaya