Hanımlar merhaba ben normalde özele gitmiyorum devlete gidiyorum. Devlet cinsiyeti 16. Haftaya kadar genelde söylemiyor. Bende merakımdan 13+ 4 te özele gittim cinsiyet için oda bana söylemedi 16. Haftada söylüyorum dedi.Bugn kontrolüm var 14+5 teyim.özelde gittiğimde muayene olduğum doktora değilde başka doktora gibilir miyim. Kabul ederler mi.