Parek00 ben fetal dna yaptirdigim için cinsiyeti öğrenmiştim. 22. Haftam da detaylı ultrasona girdim orada da doktor aynı cinsiyeti söyledi. Mutlaka tok gidin bebek hareketli olsun. Ben gittiğimde bebek başaşağı pozisyondaydı bazı bölümleri inceleyemediği için beni 15 dakika kadar yürüttü doktor sonra tekrar çağırdı bu sefer çok şükür daha iyi bir pozisyondaydı kontrol edebildi. Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏