Merhabalar, inanılmaz üşütmüşüm sanırım. Henüz 9. Haftadayız, hamileliğinde böyle grip geçiren oldu mu? Bebeğime bir zarar gelmiş midir diye çok korkuyorum:( ateşim olmadı hiç ama vücut ağrısı öksürük hapşırık çene ağrısı göğüs ağrısı maşallah ateş hariç herşey mevcut. Bugün de doktora gidicem hem kontrolümüz var hem de bir bakıcam durumuma. Lütfen dua edin olur mu? Daha önce 2 kaybımız var o yüzden çok endişeleniyorum…