ozklay Merhaba arkadaşlar, bugün 2li tarama testine gidicem yaptıran arkadaşlar var mı? Ultrasondan da bakiliyor mu bebeğe? 🌸
visnelicheescake ozklay Evet ben yaptırdım tabii ki de ultrasonda bebeğe bakıyorlar burun kemiğine ense kalınlığına daha sonra sizden de bir tüp kan alıyorlar sonuçları bekliyorsunuz
merve__12 ozklay Merhaba evet doktor ultrasondan baktı sonra başka biryere gönderdi ultrason için ordan bebeğin ense kalınlığına ölçüsüne bakıldı sonrada kan verdim
ozklay merve__12 Ense kalınlığını falan o an mi söylüyorlar yoksa kanı da bekledikten sonra mı ? Kusura bakmayın ilk gebelik bilmedigimden soruyorum
0304 ozklay yo ense kalinligin ve burun kemiğin ultresesde soyluyorlar kan alışında cevablar geç geliyo
merve__12 ozklay Detaylı ultrasonla bakan doktorlar herşey normal sağlıkla gelsin dediler hatta bende emin olmak için bir sıkıntı yok dimi dedim evet dediler
ozklay visnelicheescake Ben zar zor randevu bulabildim o da Sultangazi Hasekiye bağlı ek hizmet binası,ben de Bahçeşehirdeyim. Hayırlısı bakalım, cevapladiginiz için teşekkür ederim 🌸
visnelicheescake ozklay rica ederim canım benim benim doktorum olan açtığı için ben direkt buldum Başakşehir şehir Hastanesi’ne o şekilde zaten akşam 7′de gitmiştim mesai sonrası polikliniği de.
0304 İkili tarmani mende yaptirdim gerekli olduğunu söylədilər özəl hastanede yaptirdim kan aliyorlat ve ultreses muayinesi yapiliyor Cevabini bugün aldım 2 haftaya geldi
ozklay visnelicheescake Hadi ya başakşehiri kaçırdım o zaman, bilmiyordum, bana denilen 2li tarama testine git mutlaka oldu
visnelicheescake ozklay vallahi ben normalde Arnavutköy’de oturuyorum buradaki devlet Hastanesi’nde gittiğimde doktorum perinatoloji bölümüne yeşilalan açmıştı Ben de o şekilde buldum yani Zor da olsa
visnelicheescake ozklay Vallahi ben sürekli her gün bakıyordum biraz da haftamın geçmesini bekliyordum şans eseri çıktı o da eşimin iş çıkış saatine geldi iyi oldu 🥲
ozklay merve__12 Maşallah, Allah sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah. 🥰Cinsiyet öğrenmek için hiç gittiniz mi ben 14. Haftam da bi şansımı deneyeyim diyorum belki pozisyonu uygun olur diye
ozklay visnelicheescake Ohh ne güzel her işiniz böyle rast gitsin inşallah, kaç haftaliksiniz peki? 🌸
merve__12 ozklay Haftada baktı ama göremedi 🥲 Göstermedi dedi Bir sonraki kontrolüm 16-17 olucak inş o zaman öğrenirim artık