Hly_ygt Hanımlar selam adetimin 4. Günü doktor letu başladı. Kullanan etki gören var mı ? İlk kez tedaviye başladık hayırlısı olsun 🦋🌸
yusraaec Hly_ygt bende ilk kez kullandım yumurtam büyüdü ve kendiğinden çatladı ama olmadı. Adet oldum 2. Kez başladım şimdi
Biranneadayi4 Hly_ygt benim geçen ay ilk ayimda kimyasal oldu bu ay da kullandım ama bir belirtim yok bat 19-20 Ekim bakalım 3 ay kullan demisti
Hly_ygt yusraaec her ay gebelik oluşana kadar kullandıracak mı acaba ? Bir de çatlama iğnesi verdi mi size
yusraaec Hly_ygt henüz bişey demedi 2. Kez kulkanıyorum. Çatlatma iğnesi öncekinde kullanmadım kendiliğinden çatladı
Hly_ygt gstone çok sevindim sizin adınıza 🥰 benim de ilk kullanışım pazartesi gideceğim bakalım ne der
Biranneadayi4 gebeyimgebesin evet benim daha önce klomen tedavim böldü yumurtam çatlıyor belki o yuzdn bilmiyorum 3 ay içinde olmazsa gel dedi