hanimiss evet canm baya yüksek Bi kaç ay önce sezaryen sormuştum 33 bin dedi geçen sordum 44 bin dedi ekimde tekrar zam olacak dedi o zamanda 55 bin olur heralde
Ya dedim Allah aşkına nerde görüşmüş yılda 3 defa fiyatların güncellendiğini , diyor elimizden olan bişi yok
7 aydır da özelde takipliyim doğuma bi ay kala devlete giderim özelde fiyatlar çok çok uçuk. Devlettede özeldede işlemler aynıdır boşuna özele 50 60 bin vermem